הסוקר מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מחפש את א'

אוקטובר 2012 - שובו של הסוקר האובססיבי

אמש בשעה 20:00 ללשכה הסטטיסטית היה משעמם,היום בצהריים גם...

******

- הסוקר מלישכת הסטטיסטיקה"- כוח אדם" [SBC]
סיפור בלשי מטומטם

- לפני שבועיים -


באותו ערב , כשהוסקר מלשכת הסטיסטיקה,התדפק על דלתי,מאחורי הדלת הוא מוודא את זהותי ,בעודו משתמש בשם כינוי שבו הזדהתי לפני שנתיים ,כשהלנתי מפני מבקר המדינה אודות רשות מקומית בצפון הארץ,הנחשבת לבירת הנגב שם הרשות מתחיל בכ' ומסתיים בל', ובה התגוררתי עד לטרנספר שעשו לי ולילדיי כדי לסתום לי את הפה.בנוסף לתפירת תיקים" שרודפים אותי עד עצם היום הזה.

אתמול בצהריים הסוקר חזר כפי שהבטיח שיחזור ...
התעלמתי מצלצול הפעמון בדלת ,
בערב כשלא הייתי מוכנה ,הוא הפתיע וחזר שוב...
בקשתי ממנו שימתין לי למטה ומיד ארד אליו ,אני מודה שכבר דיי ,הסתקרנתי לגלות ,מה האובססיה של הסוקר...

הסוקר הציג בפניי תעודה מזהה ואת הלפטפופ שבו מצוייינים פרטים מזהים אודותיי וכמובן בשם הכינוי שבו הזדהתי בתלונה למבקר המדינה בשנת 2010.
נתון שהבהיר לי שאת המידע אודותיי הסוקר לא קיבל ממשרד הפנים.

הסוקר לא הכחיש שהמידע נאסף מרשום אוכלוסין בעירייה.

מה ההגיון שאותה רשות שסילקה אותי לפני שנתיים מרשותה ולא מפסיקה לרדוף אותי גם כשאני לא נמצאת ברשותה ,מזה שנתיים מעניין אותה מאוד מה אני עושה כשאני לא מתגוררת ברשותה ...אגב בתפירת התיקים שהרשות תופרת לי גם היא משתמשת בכינוי בטעות ומסגירה את עצמה בכוונותיה הזדוניות.

השאלון הקצר שהייתי אמורה לענות : האם אני מחפשת עבודה וכמה זמן אני משקיעה אם בכלל לחפש עבודה

עניתי לו : בשביל שאלה מטומטמת כזאת ,אתה מגיע אלי כבר בפעם השלשית מבזבז דלק על חשבון משלם המיסים,הרי יכולת לגשת ללשכת עבודה ולברר ...

אמש בשעה 20:00 ללשכה הסטטיסטית היה משעמם,היום בצהריים גם...

החלטתי לשנות אסטרטגיה: אתמול בערב כשהתקשרו אלי מהלשכה לסטטיסטיקה בטלפון לוודא שהסוקר הטרדן לא שכח לשאול אותי את כל השאלות המטומטמות....

המטלפן מעבר לקוו ,מזדהה כדירקטור של הלשכה: שלום, האם אני מדבר עם א' הוא שואל?
החלטתי שאטמון לו מלכודת, מאחר וחשדי כלפי הרשות המקומית שאינה מרפה ממני ורודפת אותי ,היא הרשות הוציאה כנגדי לאחרונה צוו עיקוב יציאה מהארץ וממילא הוא לא רואה אותי דרך הטלפון[אני מקווה]

עניתי לו א' כבר לא גרה בארץ היא היגרה לחו"ל.

מאחר והוא כנראה יודע שיש לי צוו עיקוב יציאה מהארץ,תשובתי הפתיע אותו הוא מנסה לשכנע אותי שאני טועה וזה לא יתכן..

הבנתי,שאני עומדת בפני מלחמת התשה" ,החלטתי לעבור לתוכנית ב'- ל" סכסך בינהם- " ובטרמינולוגיה שלהם " הפרד ומשול" . הבהרתי לו שהסוקר הסגיר אותם והתוודע לפני שהם בעצם משרד חקירות והוא בלש הנשלח מטעם הרשות המציקה שאינה מרפה ממני אף שאיני מתגוררת ברשותה מזה כשלוש שנים...
האויב מעבר לקוו הרגיש כמעה מובס הבין שההגנה הכי טובה היא התקפה התנפל עליי באיומים המבהירים לי שאיני אזרחית טובה מאחר ואיני משתפת איתו פעולה כחוק.
איך אתה דורש ממני להיות אזרחית טובה כשאתה מתקשר אליי ממספר חסום ?
ובמחשבה שנייה החלטתי להיות אזרחית טובה יותר ,הצעתי לו שאתן לו בתמורה את שכנתי שהיא משועממת ומאוד אוהבת שסוקרים מהלישכה הסטטיסטית סוקרים אותה.
אפילו הייתי נדיבה להציע בתמורה שתיי שכנות פר ?
אך הוא בשלו ,רק את א' הוא רוצה לסקור

לא א' ,לא סוקר..

הזהרתי אותו שאם יתקשר אלי שוב אתלונן במישטרה על הטרדה וניתקתי את הטלפון...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה